söndag 20 juli 2008

Äntligen en favorit!



Så länge som jag har letat efter kuber att bygga på varann, precis som denna.

Samuel har länge haft kuber från Unicef som finns i vårt sortiment, som han har lekt med mycket. Det är roligt att se hur han har utvecklat sin lek med kuberna. Från att någon vuxen har fått hjälpa honom för att han sedan kastat sig in i tornet och får alla kuber att rasa. Till att faktiskt sitta och fundera över vilken ordning han ska bygga kuberna för att det ska bli symetriskt rätt. Om det fattas någon storlek så har han kunnat upptäcka var och placera rätt kub på rätt plats.

Jag har själv letat efter kuber i trä. Äntligen har jag funnit dem. Jag har funderat länge på att börja producera egna kuber, & det kanske jag kommer att göra i framtiden. För tillfället kommer dock dessa att finnas i sortimentet. De är verkligen jättefina! :)

I butiken kommer de att kosta 179kr & frakt på 39 kr. En pedagogisk leksak som kommer att hålla länge för ditt barn.

Inga kommentarer: