lördag 11 oktober 2008

Det är alltid lika roligt att....


1. ...spela sällskapsspel när man har varit ute en hel dag , fått i sig kvällsmat och sedan avsluta dagen med mys & kvalitetstid. Det som spelas för tillfället här hemma är "Slottets kung". Det finns flera sätt att spela; dels att träna räkning men också träna sig på färger. Det är roligt med snurren som avgör om man får gå framåt eller inte på sin spelplan. Spelet finns i butiken & läs mer där om du är nyfiken.
2. ...få glada kommentarer från nöjda kunder. Igår fick jag ett mail från en kund i Kalix som jag blev så glad över då det har varit tungt med företaget de senaste veckorna. I alla fall skrev kunden från Kalix så här: "Jag har nu hämtat ut paketet och måste säga att det var jättefina saker. Barnen kommer att bli jätteglada. Det var av en slump som jag hittade internetbutiken då jag sökte på pedagogiska leksaker. Jag är mer än nöjd. =)"
3. ... ha helg. Helgerna just nu känns magiska. Löver yr i luften & blåser vilt. Idag har vi cyklat till Valla i Linköping, som är en grönområde med lekpark, hästar, getter & fåglar. Vi lekte sjörövare, kurra gömma, åkte rutschkana, klappade getter och hästar. Jag luktar fortfarande om händerna efter geten. Samuel skrattade konstant i två timmar. Det är det bästa som finns. Att åter komma till insikt om det värdefullaste som finns. Min familj.

Inga kommentarer: