torsdag 2 oktober 2008

Ny design på hemsidan!

Min senaste idé är att ändra utseendet på hemsidan. Jag tycker att foto & webdesign är väldigt kul och det är jag som skapat layouten i webbutiken. Jag strävar efter att hemsidan alltid ska vara aktuell och följa årstiderna. Under sommaren var jag inspirerade av vatten, hav och himmel vilket gjorde att hemsidan gick i blått, foto på moln, himmel och hav, klippor. Nu är det ganska uppenbart att det är höstlöv som är den stora inspirationen för hemsidan. Men förra veckan surfade jag runt en del och hittade en hemsida jag blir väldigt inspirerad av. Jag ska nu försöka få tid att packa väskan med leksaker, kamera, liggunderlag och ge mig ut i skogen för att fota. Vi får se hur det blir framöver. Det kommer ialla fall bli en del timmar med jobb i photoshop och framför datorn ....som vanligt.....! Om det är någon som har något att säga om webbutiken blir jag mer än glad för kommentarer.::))

Ha det så bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej fröken Malin!
tänkte bara länka till våra loggböcker:

http://majs.blogg.se/maria
http://majs.blogg.se/olivia
Http://majs.blogg.se/johanna

Det går superbra för oss nu, vi har fixat rådgivare och allt, bara registreringen kvar!

kram från Maria