torsdag 11 december 2008

Avslöjad.....

Min stora besvikelse denna jul inföll redan 1:a advent. I mitt lilla skrymsle, som är mitt lager, har under två-tre månaders tid gömt denna underbara lyftkran som min son skulle få i julklapp. Efter julmarknaden var mitt lilla skrymsle tömt och därav avslöjades julklappen. Så himla trist när jag såg fram emot att få slå in den i ett finfint julpaket, men framförallt Samuels överlyckliga ansikte då han verkligen längtat efter en lyftkran. Så nu står jag här med "skägget i brevlådan". Ska Tomten komma med någon annan julklapp istället?

Lyftkranen kommer från PlanToys som säljs genom Jabadabado, som är en av NyfikenLitens främsta leverantör av pedagogiska EKOsmarta leksaker.

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Åh nej! Vilken miss :( Men jag antar att du ändå fick se den där lyckliga minen från din lille pojke. Bara det är ju värt hur mycket som helst. Men då kanske tomten inte kommer med så stora paket på julafton...? Eftersom han ändå redan har förlevererat en stor paket *ler*

Kram Jenny