måndag 2 februari 2009

Vädret & Läget

Fantastiskt! Solen skiner i Norrköping. Jag ser den genom dammiga, smutsiga fönsterrutor. Det känns som om den senaste veckan har varit ett grått, tjockt täcke & inte blir det roligare av att jag varit förkyld i helgen. Emellertid fick jag då tillfälle att sträckläsa Liza Marklunds senaste bok "En plats i solen". Den var helt ok & lättläst som alla Marklunds böcker.

Jag börjar I alla fall längta till våren. Jag vet att det är långt kvar till klorofyllet börjar leta sig upp till knoppar och blad. Men jag är ordentligt trött på att frysa om händer, fötter, ben...ja, hela kroppen faktiskt. Detta fick mig att lyssna på Madonnas Frozen, som är klart en av hennes bästa. Tror ni att det blir möjligt att få biljetter till hennes konsert på Ullevi i sommar? Biljetterna var dock JÄTTEDYRA! Men kanske!

Ha det gott & skriv gärna en rad om vädret & läget hos dig! //Kram M//

Tryck på play & mys en stund.......

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Åhhh det vill jag också!! Jag ska hänga på låset... bara måste ha tag i biljetter. Det skulle vara så himla toppen!! :) Var och såg Robbie Williams och det var helt otroligt bra! Hoppas, hoppas... Lycka till du också!

Kram Jenny