tisdag 17 februari 2009

Härligt sportlov!

Vi njuter av sportlov här i Linköping & vi har faktiskt kallgrader och lite snö! I och med både jag & min sambo är lärare så är det extra lyxigt att vi har ledigt tillsammans. Idag for vi till ett härligt barndomsminne för mig, nämligen till Sörsjön utanför Norrköping.
Med ryggsäcken packad grillade vi korv och drack varm blåbärssoppa. Kexchoklad fanns också, vilket jag förknippar mycket med vinteraktiviteter. Vi åkte stjärtlapp & snowracer. Jag försökte åka skridskor, men attans vad gammal jag blivit. Sist jag stod på ett par skridskor kunde jag åka, nu var jag bambi på hal is.
Angående NyfikenLiten.se vill jag meddela att det ser ut om att webbutiken kommer att leva vidare, men med nya ägare. Håll tummarna att allt går vägen. Det kommer också att innebär en ny blogg för mig! Att hitta på ett fyndigt namn är ju inte helt lätt!!!!
Kram M!

Inga kommentarer: