tisdag 10 februari 2009

Perfekt loppis!

De senaste två veckorna har jag fyndat riktigt roliga loppisprylar. Fyra mattallrikar från Upsala-Ekeby. Jättefin kvalitet på dem & riktigt ursnygga! :)
När jag var på väg från loppisen upptäckte jag dessa coola blåa ljusstakar. De kommer att bli perfekta till sommaren & mina sommargardiner. De kostade 30 kr! 7.50 för blockljusen på Ikea.
Denna lampfot fyndade jag för 10 kr! Med vit färg, ny sladd och fin lampskärm så blev den riktigt snygg. Jag ska bara sandpappra den lite för att jämna ut färgen! Men jag blev nöjd med den.
Detta tyg fick jag gratis av S & inköpte sedan rammen Ribba från Ikea. Nu pryder tavlan vårt vardagsrum & jag letar efter nya tyger men det går riktigt trögt. Och när jag ser bilden önskar jag mig en ny kamera, men det är inte att tänka på då jag utmanar mig själv genom totalt köpstopp resten av ...eh...livet typ.

1 kommentar:

Ensamvarginna sa...

Så vårfint du får - riktiga fynd verkligen.
Jag längtar de små uteloppisen.
Snökram Malin