tisdag 2 september 2008

Musiga Mamma Mu!




Det råder Mamma Mu feber här hemma! Vår familj är fans till Mamma Mu & Kråkan. Det började i somras när vi bodde på Öland och cdspelaren i bilen var laddad med Mamma Mu hela tiden. Kråkan är vår favorit. med sina klockrena kommentarer och sitt roliga och lagom disträ humör. Så här hemma är det en lång väntetid till 19 september då Mamma Mu visas på bio.

I webbutiken kan det komma att se lite "tomt" ut för jag kommer att plocka bort mitt boksortiment då jag anser att det väldigt svårt att bygga upp ett ordentligt sortiment. Nyfikenliten.se är ett litet företag kan inte erbjuda lika många boktitlar som bokjättarna Bokus och Adlibris kan. Det är också enormt svårt att hitta "unika" böcker, då bokjättarna har nästintill samtliga titlar. Därför kommer jag att ta hem fler ljudböcker med Mamma Mu-tema. Soundtrack till film, målarbok, spel & fina kritor från Unicef.

Annan viktigt information är att för er gör beställningar på många produkter - Det kan ta lite tid att få ihop era beställningar. Särskilt om ni har beställt flera antal av samma produkt. Men jag jobbar på så snabbt jag kan. Jag håller också på att beställa hemma produkter från nya leverantörer. Det ska bli jättekul att få titta på de olika spelen från Orchard Toys vilka jag hoppas kommer idag.

Under september kommer förhoppningsvis sortimentet att växa i butiken & nu fram till den 19 september kommer vi ha det "musigt med Mamma Mu!"
*Flax flax flax*

Ha det gott & på återseende!

Inga kommentarer: