tisdag 11 november 2008

Sega nätter!

Just nu överlever jag inte utan min vetevärmare. Med feber i kroppen och nackspärr under nätterna är en varm vetekudde så skönt. Den gör det möjligt för nacken att överhuvudtaget finna någon ro. Utan den skulle jag nog inte få någon sömn alls. Dessa fina vetevärmare som hjärtan finns på Designtorget.

Trots att jag måste äta panodil för att komma upp ur sängen är det lite spännande idag. Nya nummret av EcoQueen kommer ut idag där NyfikenLiten ska finnas med i ett julklappsspecial. Det är mitt uppdrag idag - att ta mig till en affär för att inhandla tidningen. Sedan ska NyfikenLiten även finnas med i ett julklappsspecial i Föräldrar & barn nr. 12.

Om ni har varit inne i butiken kanske ni märker att det har lagts upp en hel del julpynt, men det går inte att komma åt dem i butiken. Det är på gång. Jag hoppas att kunna göra det idag. Sedan kommer jag att ha julpynt som beställningsvaror. När jag får in en beställning så tar jag hem lite mer, men det blir för dyrt att ligga på lager. Det går att beställa redan nu, e-posta vad du vill ha så beställer jag bums.
//Malin//

Inga kommentarer: