onsdag 5 november 2008

Smarta Infotag!


Jag sitter & surfar runt här på kvällskvisten & stötte på Infotags från Infoband! Jag tyckte de verkar lite smartare än vad som finns idag. Det är självklart att när barn börjar dagis måste kläder namnas för att personal ska veta vilka kläder hör till vilket barn. De lappar som jag testat att stryka fast har inte fungerat. Jag stryker, stryker å stryker, men namnlappen ramlar bort efter en tvätt. Dessutom måste man skriva med en trubbig special penna så bokstäverna blir tjocka & fula...Men detta kanske funkar! Man kan skriva med vanlig penna, stryker på plagget & sedan ska det sitta som berget. hmmm...återstår att se.
Glöm inte att delta i vår utlottning som pågår till den 15 november! Det är gratis....

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Hej!

Tack för din lilla kommentar inne hos mig. Hoppas dina muffins blir goda!

Hmm.. har också bara haft problem med de där stryklapparna - hoppas att dessa är bättre! Själva Infobanden är ju en jättebra idé!

Kram Jenny