måndag 3 november 2008

Utlottning hos NyfikenLiten.se

NyfikenLiten.se är en EKOsmart webbutik som prioriterar miljöfrågor på många olika sätt. En majoritet av butikens produkter är ekologiska. Vi återanvänder kartonger, emballage och annat som behövs vid packetering. Slutligen stödjer vi Unicef & Greenpeace, för deras arbete för hållbar utveckling.

Vi vill därför uppmärksamma Unicefs arbete genom en utlottning av en målarbok (Mamma Mu eller Pettson & Findus) & giftfria kritor från Unicef. Det enda du behöver göra för att delta i utlottningen är att lägga en länk i din blogg om denna utlottning samt att skriva en kommentar här under inlägg. Väldigt enkelt! Tävlingen pågår till 15 november då en vinnare dras & publiceras här på Nyfiken Litens blogg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har :-).

Jag är gärna med i utlottningen av målarboken & kritorna... har en dotter som älskar att rita & måla. Det är hennes största intresse då hon inte orkar så mycket pga sin sjukdom.
Lägger in en länk på min blogg :-)
Kram kram

pernilla sa...

Vi är också med!
Jag lånade bilden - hoppas det går bra!

Trevlig Helg!
/pernilla
Hellre Hållbart

ecoloco sa...

Hej, jag vill vara med!
Loa
www.ecoloco.se

Anonym sa...

Va kul, jag är gärna med! Måste också berätta om min 1-årings roligaste leksak just nu: StapelKul från nyfikenliten. Han leker med den varje dag och den är både kreativ och tålig.

Ha det bra! /Malvalin-Malin

Anonym sa...

Vad kul att "Stapelkul" fungerar, Malin. Det värmer att höra!