torsdag 22 januari 2009

Vägskäl

Allt kändes under kontroll nu när jag väl bestämt mig för att avveckla mitt företag, men det visade sig vara svårare än vad jag trodde. Avtal som förnyas automatiskt med bindningstider.. FY! All energi rann ur mig & jag som sitter och tentarpluggar för imorgon. Jag har ju bestämt vilken väg jag skulle gå nu, och jag skulle definitivt inte fortsätta på Företagsvägen för det är bara en återvändsgränd. Jag får sitta gnugga geniknölarna för att se om jag kan komma på en ny kreativ idé! ........?

2 kommentarer:

ecoloco sa...

Har du kollat om nån vill köpa företaget? Eller ta över bara rentav? Det finns en del bra företagsförmedlingar. Då slipper du allt "stängningsarbete"
Lycka till!

Malin sa...

Tack för ett bra tips. Det kan absolut vara värt att undersöka!

M.