söndag 1 juni 2008



MODIGT ELLER DUMDRISTIGT?



Länge har jag gått & funderat på att starta eget. Ett eget företag som bara skulle vara mitt. I januari slog jag till & började faktiskt genomföra mina funderingar. Många idéer har granskats, reviderats & kastats bort.

Länge var jag inne på att sälja enbart eko-produkter & rättvisemärkt. Men sortimentet är inte så jättespännande, men det häner mycket på den fronten. Dock ekologiska kläder finns det jättemycket fint, vilket jag kommer att ha det i mitt sortiment i framtiden. Men jag ville använda min yrkeserfarenhet (som lärare) på något sätt också. Efter mycket tankeverksamhet kom jag på min affärsidé.Att driva webbutik med EKO-produkter - att föräldrar och barn kan lära sig nya saker om närmiljö och natur. Då vill vi också vara rädda om den....

Inga kommentarer: