fredag 27 juni 2008

Kommer snart i webbutiken!


En nyhet i butiken kommer att vara den strålande finfina "Boken om mig - inte så lite kaxig", från Barnbyrån. En perfekt, annorlunda gåva till namngivelse eller dop.

Den kommer in till butiken under nästa vecka. Den kommer att kosta 339kr. Till 1 juli har vi frakfritt i butiken.

"Boken om mig" ger garanterat mysigt sommarpyssel för nyblivna föräldrar.


Jag har planer på att köpa in nya barnböcker från Raben&Sjögren och Alfabeta. Jag har funderingar på att ta in någon ljudbok också, då vi inte skulle klara av att åka runt på så många utflykter här på Öland utan "Mamma Mu & Kråkan" i bilhögtalarna. Då kan jag tänka mig att det är säkert fler föräldrar som vill ha det också....Jag ska göra lite efterforskningar på Grammofon. Vi får se vad det blir!

*Flax flax flax flax*

Inga kommentarer: