torsdag 26 juni 2008

" Återvinn, återbruka & återställ! "

Ett klassiskt citat från Byggare Bob, men som faktiskt är riktigt bra. Att återvinna, återbruka & återställa är tre superbra ord att utgå från i vardag, arbete & såklart företagande. Min ambition är att vara ett EKO-företag, från urval av produkter till leverans.

Därför väljer jag att återanvända emballage, kartongar, bubbelplast mm vid min paketering av produkter. Vid beställningar av produkter till webbutiken får jag en hel del kartonger, vissa används som förvaring men inte alla. Om du är kund hos mig & får hem en vara i en kartong från Weibulls eller vad det kan vara...bli inte förvånad. Det är bara Samuel som har lärt mig det allra bästa från Byggare Bob - återvinn, återbruka & återställ.
//Ha en bra dag!//

Inga kommentarer: