onsdag 27 augusti 2008

Äntligen Formex-mässan!



Imorgon bär det av mot Stockholmsmässan och Formex. Jag är förväntansfull & hoppas på mycket inspiration, nya leverantörer av produkter & nya idéer. Det är en fackmässa med alla möjliga utställare/ leverantörer. Jag räknar med att jag kommer känna mig en aning vilsen för det kommer finnas mycket fint som jag skulle vilja ha i min webbutik. Självklart är det viktigaste för mig imorgon att ha nyfikenliten.se s koncept i fokus. Gärna pedagogiska leksaker av alla de slag men producerat av företag med stor miljöhänsyn. Jag planerar eventuella inköp från nya leverantörer inför kommande julhandel. Som jag skrivit tidigare är det svårt att veta vad som efterfrågas - Jag kan bara utgå från mitt tycke & smak, och värderingar utifrån mitt eget föräldrarskap. To be continued....

Inga kommentarer: