lördag 16 augusti 2008

Tradera djävul har tagit över min kropp!

Igår kväll och natt satt jag och budade på massor av tradera auktioner. Det är ju hur kul som helst! Men saken är den att om jag förlorar kommer jag att bli riktigt irreterad. Jag hittade en del fina kläder från Blingo, Katvig, Ida T & P.o.P. En del använda men ockskå några helt nya. Det är ju fördelen med Tradera - att man kan få nya kläder till ett bra pris!

Jag funderar också nu över mitt eget sortiment i butiken & är så klart sugen på att börja lite smått med kläder. Lite lagom innan jul, men jag är osäker då det redan finns många webbutiker med ekologiska fina barnkläder. Därför ser jag fram jättemycket till Formex mässan i Stockholm. Vi åker den 28 augusti & jag har ganska höga förväntningar att hitta nya produkter till butiken. Samtidigt är det viktigt att jag inte svävar iväg & blir en mainstream- butik som har allt, utan jag vill fortsätta bygga på mitt koncept.

Idag blir att följa mina auktioner på Tradera & till kvällen är vi dubbelbokade så först blir det födelsedagskalas & sedan iväg på kräftskiva. Ha en härlig lördag du med!
(Om du läser min blogg & har förslag eller kommentarer om sortiment eller annat så hoppar jag högt för några rader här i bloggen! :)

Inga kommentarer: