lördag 2 augusti 2008

Sommaravslutning med Kent.


Jag & familjen har nu haft sommarlov från jobb & dagis sedan 13 juni. Nu är det en vecka kvar innan vi börjar jobba igen. Vilken bättre sommaravslutning kunde jag få än en himmelsk konsert med Kent i Norrköping. "Mannen med vita hatten" var lika fantastisk som vanligt, men "Dom andra" vann med hästlängder. Denna nya version är så fantastiskt exploderande bra att jag inte kan få nog.
Samuel var lite besviken över att han inte fick följa med. Vi har speciellt kollat på "Ingenting"-videon på YouTube. "Det är ju den!!" brukar han utropa när han hör och ser videon. Nästa gång Kent spelar -då ska Samuel med & vara en rocker kid.
Det senaste om nyfikenliten.se är att vi finns på Skänninge Marken, den 6-7 augusti. De varor jag har i lager kommer att finnas där, samt att jag kommer satsa mest på min Loppis. Efter Skänninge kommer jag att lägga in leksaker & kläder i webbutiken.
I Linköping regnar det & jag ska smaska lite raberpaj, lyssna på "Hagnesta Hill" & ha det bra.

Inga kommentarer: